carinag.blogg.se

SNACKA OM SVALLNINGAR!!


Sitter här med världens svettningar, det är ju värre än det var mitt i sommaren. Kan bara inte komma fram till om det är för att jag stått vid spisen en halvtimme, om det skall bli åska, eller om det bara är jag som är "förhäxad". :) 
I alla fall var jag tvungen att ta fram min solfjäder, har inte behövt den på ett bra tag nu faktiskt.

Maten är ju som sagt ett nödvändig ont. Och eftersom Beatrice faktiskt slavat i tvättstugan, kunde jag ju inte begära att hon skulle stå för maten också den stackaren. Så jag kavlade upp ärmarna och ställde mig där själv. Det blev varmare och varmare, så det kändes nästan som om jag satt i en bastu. Och inte hjälpte det heller med en tväröppen balkong.
Får väl se om det släpper nu när jag inte är i köket längre, annars lär det få bli en väldigt KALL dusch. :) 

Nu sitter jag i alla fall och njuter av en kopp kaffe i väntan på att klockan skall bli 20.00, då det visas en liveshow på marcelos.se

Hörs senare



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: