carinag.blogg.se

SEX TIMMAR SENARE ......!!


...... och jag är fortfarande uppe på benen.
Dock tror jag inte att jag vågar dra på med för mycket kaffe idag. Kände efter koppen i morse att det började bubbla lite oroväckande i magen. Men efter en kopp te och ytterligare knäckebröd så har det lugnat sig igen.
Det är ju inte klokt vad man svettas när man är sjuk. Så det var helt ljuvligt att ställa sig i duschen.

Just nu känner jag mig nästan 100. Men för att vara på den säkra sidan har jag ändrat mina planer för dagen, och kommer istället att stanna inomhus och ta det väldigt lugnt. Måste ju ta hand om kroppen, det är det viktigaste vi har. Eller hur? :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Bra foto,i like :)

Svar: Tack tack...
Carina G.