carinag.blogg.se

SÅÅÅ GOTT!!

 
Gissa vad jag har gjort?
Något så härligt som att lagat mat. Japp, idag tog jag över köket. :) 

Blev så sugen på det här innan idag när vi var på besök på hermodsdal och blev "tipsad".
Så naturligtvis slog jag slag i saken och fixade till en riktigt god festmåltid. :) 

Tack Samina, det var jättegott. :) 

Ibland undrar jag hur man får inspiration till olika maträtter. Själv har jag väldiga problem med vad man skall äta. Och skall jag vara riktigt ärlig är det ofta Beatrice som kommer med idéerna och inspirationen. Ja okej, det är väl oftast hon som också lagar maten. :) 

Om nu inspirationen kommer till er glöm för all del inte att ha rätt redskap i köket. Vet ni inte vilka? Lite längre ner kommer tips vilka verktyg ni INTE skall använda.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofia
skriven :

Mums :-D

Svar: Det var jättegott. :)
Carina G.