carinag.blogg.se

OCH ENERGIN FORTSÄTTER!!

 
Effektiviteten fortsätter, och den är inte slut än. :) 

Efter en hel del jobb framför datorn, drog jag vidare till köket och fortsatte.
Det fick bli lite bullar till kvällsfikat. 
Jag gör så att jag lägger upp det i ett eget inlägg lite senare, för de som ev. vill printa ut receptet.

Och som sagt, jag har ju inte gjort av med all energi. Så jag passar så klart på att fixa lite till innan dagen är slut. :) 

Nu kom även Beatrice hem, så det lär väl bli lite mys framför TV'n och så klart ......
MAT.

Teddy tyckte i alla fall om bullarna. Hmm, undrar hur länge det dröjer innan de tar slut. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Bullarna ser väldigt goda ut!

Svar: Tack Lena. De blev väldigt uppskattade. :)
Carina G.

2 En som kommenterar
skriven :

Dom borde vara slut om exakt 1h 40 minuter.

Svar: Hahaha, det hoppas jag inte. Vore ju trevligt att ha lite extra god frukost över helgen i alla fall. :)
Carina G.

3 Malin H
skriven :

Åh så gott de där ser ut. Du har verkligen inspirerat mig nu så i morgon får de bli både vanligt bullbak och frukostbröd här tror jag. Och att inte förglömma du smittar av dig med din energi :)

Svar: Tack Malin. Det är härligt när vi kan inspirera varandra. :)
Carina G.