carinag.blogg.se

NY VECKA IGEN!!

 
Ja, då har en ny vecka börjat igen.
Veckorna går ju bara för snabbt. Hade jag inte haft Beatrice och hennes skolchema, hade jag varit helt ute och turnerat med veckorna. Så man kan ju säga att det är tack vare henne jag kan sitta här nu och säga att en ny vecka har börjat.

Idag har jag inte vaknat med det bästa humöret precis. En känsla infann sig precis när jag vaknade om att "jaha, en ny dag av ingenting". Det är svårt att förklara, får bara hoppas att känslan och humöret vänder under dagen.
Just nu vill jag bara gå och lägga mig igen. Men det tänker jag alltså inte göra. Skall försöka morna mig så kanske humöret också kan piggna till lite. :) 

Hoppas ni får en härlig dag, ni som skall iväg och ni som kan slappa idag.

Var rädda om varandra där ute, hörs om ett tag igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: