carinag.blogg.se

MEDAN DU SOV


Om man nu inte har ett rikligt och fullt kärleksliv, så kan man ju alltid drömma sig bort. :) 
Mina hyllor är fyllda av love stories, om jag mot förmodan någon gång skulle känna saknad efter "den stora romansen". Tur det infaller så sällan. hahaha

Skulle tro att denna film är en av favoriterna, den har gått varm i min DVD-spelare.
Kärlek, med lite komedi. Kan det bli bättre?

Handling:
Singeltjejen Lucy jobbar som spärrvakt och vantrivs med livet. Hon drömmer om den tjusige killen som tar pendeltåget varje morgon klockan åtta. En morgon blir han rånad och ramlar ned på spåret. Lucy räddar honom från att bli överkörd. Medvetslös körs han till sjukhuset där hans släktingar får för sig att Lucy är hans flickvän och Lucy är alldeles för velig för att säga som det är.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

De här har du väl aldrig hört mig säga innan men den filmen har jag också och vet inte hur många gånger jag sett den hahaha

Svar: Hahaha, jag blir inte förvånad.
Carina G.