carinag.blogg.se

MÄTTA OCH BELÅTNA!!

 
Oj, vad energin tog slut efter all effektivitet.
Jag parkerade hela mig på soffan i liggande ställning och tittade på "Förhäxad". Men tror ni jag fick ligga ifred? Nope. Plötsligt var det både besökare och folk som ringde på telefonen, så inte fick jag ligga i lugn och ro inte. :) 

När Beatrice kom hem satte hon så klart igång i köket meddetsamma, var annars? hahaha
Så en ljuvligt god middag blev det idag också. Nu är vi mätta och belåtna och sitter bara och njuter av kvällen. Eller ja, jag tror ju förstås inte att Beatrice njuter så mycket av lugnet, hon har slocknat. Det tar på krafterna att vara kock. :)

Själv börjar jag få lite tråkigt nu när det inte finns så mycket mer att göra. Så jag sitter bara och väntar på att klockan skall bli "läggdags".

Skall fortsätta mitt lilla maratonrace ett par timmar till.

Här kommer i alla fall dagens goda middag. Mums

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: