carinag.blogg.se

LINEDANCE!!


På Lördag är det Linedancefestival på Jägersro här i Malmö, och jag funderar starkt på att gå dit och titta.

Man hade inte varit ett countryfreak utan Linedance på sin "gilla"lista. :) Även om det idag bara är en liten del som består av den musiken, numera kan man ju dansa Linedance till de flesta musikstilarna.

För några år sedan dansade jag själv det, och det är superkul. Men som så mycket annat, upphörde även det. Jag tyckte tiden aldrig räckte till. Jag jobbade mycket, jag behövdes här hemma, för att inte tala om min lathet hahaha. Ja ursäkterna var många till varför jag plötsligt hoppade av.
Och alla de ursäkter jag hade finns faktiskt inte kvar längre. Så vem vet, kanske jag tar upp det igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: