carinag.blogg.se

LÄTT MAT OCH DJUPT SAMTAL!!


Lite aktivitet har faktiskt förekommit här hemma ikväll också, i alla fall verbalt. :) 

Till att börja med åt vi naturligtvis en god middag.
Efter maten började här pratas om rysare, som snabbt gick över till det övernaturliga. Teddy är riktigt härlig att sitta och diskutera med så där. Och jag ser så mycket av mig själv i honom. Jag tyckte exakt likadant som Teddy när jag var i 20-års åldern, i alla fall när det gällde rysare. Älskade dessa filmer förr. Annat är det idag, skulle aldrig få för mig att titta på en sådan film. Då hade jag haft mardrömmar i flera dygn. hahaha

Nu tänkte jag i alla fall säga godnatt. Jag hoppas att jag kan sova efter Teddys trailervisning av en rysare. Tror att Teddy får hålla mig sällskap hela natten efter hans historier. :)

Ha nu en god natts sömn alla, så hörs vi i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: