carinag.blogg.se

LÄNKPROBLEM!!

 
För er som brukar klicka in er på min blogg via FB, så upptäckte jag ikväll att tydligen inte alla inlägg den senaste tiden har hamnat där.
Jag vet inte varför det har blivit så, om det kanske är något tillfälligt problem mellan bloggportalen och FB.

Jag brukar ju försöka uppdatera flera gånger om dagen, brukar inte låta det gå mer än ca 4 timmar mellan inläggen. Går det fler timmar ligger det säkert ett inlägg på bloggen, även om ni inte ser det på FB.
Jag vet att en hel del följer mig, men vet också att en liten grupp endast går in via FB.
Om ni inte vill missa några inlägg så går det väldigt bra att spara ner adressen, carinag.blogg.se 
Bara ett litet tips.

Ikväll blev det en enkel matvariant. Ingen av oss orkade ställa sig vid en varm spis, speciellt inte för min del med värmen jag hade en date med tidigare idag. :) 
Så vi gjorde helt enkelt bara en god räk- och äggsallad med kassler och bröd, suveränt gott.

Nu tänkte jag ha nästa date med kudden min, sååå mysigt.

Ta hand om er och sov så gott.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: