carinag.blogg.se

KAOS!!

 
Nej, det var inte riktigt så varmt som jag ville ha det till, när jag tidigare tittade ut genom fönstret. Så idag kändes det lite som att jag nog inte tagit på mig tillräckligt.
Beatrice frös ju så klart inte, med den timmesridningen de hade. Som vanligt svettades hon som bara den, trots att det var uteridning som gällde.

Lite kaos blev det också, och det är inte heller så ovanligt. Men idag blev det dock lite mer än vanligt. En av hästarna snubblade och bokstavligt talat ramlade över ryttaren, så den stackars knatten hamnade under hästen och tappade andan.
Det hela slutade bra. Men det såg lite läskigt ut när hästen också föll så. Med fallet skrämdes även andra hästar upp och någon elev till ramlade av.
Det slutade i alla fall lyckligt.

Fick besök i stallet också av mamma och hennes man. Vilken lyx, vi fick alltså åka bil hem. :) För som sagt, det var ju inte så väldigt varmt ute idag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: