carinag.blogg.se

KAFFEMYS EFTER MATEN!!

 
Idag blev jag bjuden mat igen, men dock bara om jag fixade till det. Och det säger man inte nej till.
Sen har jag ju en väldigt härlig son som mer än gärna tog över när jag väl förberett allt, och det var inte heller fy skam.
Sitter just nu och njuter efter maten, skall titta på lite liveshow här på datorn.

20.30 smäller det för Sverige.
Vem kommer att titta på finalen i hockey mellan Sverige och Schweiz?
Tror inte att jag själv kommer att titta på den, då jag är så ointresserad av sport som man kan bli. Vem vet, TV'n kanske råkar ut för mässlingen. Vill ju inte att det skall bli sjukan för min kära vän. hahaha
Möjligtvis om man slår över ngn gång mellan varven för att kolla resultatet. För naturligtvis vill jag ju ändå att Sverige skall ta hem detta.

Ha en trevlig kvällsunderhållning, alla ni som har något speciellt att titta på eller vad ni än tar er för.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: