carinag.blogg.se

JAG KAN NOG SOVA ÄNDÅ!!

 
Japp, det blir nog inga problem att sova i alla fall. Jag är konstigt nog fortfarande väldigt trött. :) 
Som sagt, det är inte bra att vara ute i luften. hahaha

Beatrice slocknade som en stock framför TV'n tidigare ikväll. Och när hon långt om länge vaknade och gick in och lade sig i sängen, tänkte jag att jag fick någon timme för mig själv i tysthet. Och vad tror ni då händer? Jo, då dyker Teddy upp. Snopet va?? :) 

Ja, här är alltid liv och rörelse. För det mesta gillar jag det faktiskt, älskar att ha barnen runt mig. haha

Fångade Teddy med telefonen i högsta hugg. Ovanligt? Nej.
Promenad eller pratstund i soffan spelar ingen roll, Teddy pratar ändå i telefon.
Han kan minsann göra två saker samtidigt. :) 

Nu säger jag godnatt.
Det kommer en ny dag i morgon med nya aktiviteter.

Ha en fortsatt trevlig kväll, ni som mot förmodan fortfarande är vakna.
Och ni andra; välkomna till en ny dag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: