carinag.blogg.se

JAG HAR VARIT EFFEKTIV!!

 
Hur har ni det där ute i vimlet? Själv har jag varit flitig som en myra. Det känns riktigt bra att ha hunnit uträtta mina vanliga "arbetspass", och klockan är inte mer än två.

Innan jag började med de vanliga jobbsökarbitarna, satte jag två påsar tobak på "jäsning". Det tar lite tid med vägning, blötläggning och blandning, så det var skönt att få gjort det. Nu skall det ligga i blöt i 2 dygn, innan jag maler och hackar.
Jag har faktiskt använt min el-cigarett en del idag, för att spara lite tobak. Det tar ju trots allt lite mer än 2 dygn innan jag kan börja använda den nya tobaken.

Visst har jag väl förtjänat en paus i allt "jobb" nu? Tänkte luta mig tillbaka i fotöljen en stund med en glasstrut och lite "charmed". Jag vet, jag är riktigt förhäxad. haha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: