carinag.blogg.se

JAG HAR BLIVIT FARMOR!!

 
Oh, äntligen måste jag säga.
Nu kan jag äntligen titulera mig farmor, jag är såååå glad.

Det tog väldigt lång tid. Men nu har han äntligen anlänt, lilla Alexander. Och mitt hjärta kan inte sluta slå dubbelslag.
Förutom att jag givetvis är överlycklig, tycker jag det är så härligt att Dessi äntligen slipper smärtan. Jag har verkligen lidit med henne den här tiden när hon haft så ont. Det är svårt att se någon närstående med värkar och inte kunna göra något åt det.

Alltså, jag kan inte med ord beskriva den stolthet och glädje jag känner just nu. Det är precis samma känsla jag hade när jag födde mina tre egna barn.

Jag har till och med glömt att jag faktiskt brukar vara ganska trött vid den här tiden på morgonen, tror jag är i chocktillstånd. hahaha

Nu skall jag morna mig lite, och bara sitta och njuta av tanken att det kommit en splitterny baby in i våra liv. JIPPI.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Irena
skriven :

Oh var roligt! Stort grattis farmor ;) !!!

Svar: Tack Irena, gullig du är. :)
Carina G.

2 Pia
skriven :

Grattis farmor! Vad roligt;)

Svar: Tack Pia. Ja, det är obeskrivligt vilken härlig känsla. :)
Carina G.

3 Malin H
skriven :

Åh så härligt, stort grattis farmor. Hoppas att allt har gått bra och att familjen mår bra :)

Svar: Tack Malin, allt har gått bra. Det tog många timmar så de är väldigt trötta, men glada. :)
Carina G.