carinag.blogg.se

INGET NAPP ÄN!!


Har suttit och sållat i mailen igen bland alla de företag jag skickat in ansökningar till.
Ibland hinner jag inte med när jag får ett "nej tack" mail som svar från de olika företagen. Då brukar jag bara rödmarkera mailet innan jag hinner ta itu med det.
Så nu var jag tvungen att gå igenom allt detta för att notera att jag fått svar.

Berättade jag förresten om svaret jag fick från företaget jag var på intervju hos? Det var ju bara ett bemanningsföretag. Och det företag som sökte folk hade tydligen kontakt med flera olika sådana. Nu hade de istället valt att fortsätta den här annonsen med annat bemanningsföretag, så i detta fallet blev det inget.
Men det kändes ändå hoppfullt för min del. Hon ville fortsätta ha kontakt med mig tills nästa gång de fick en liknande tjänst, vilket brukar komma titt och tätt enligt damen jag haft kontakten med.
Så trots att jag söker med ljus och lykta, kände jag ändå att jag kommit ett litet steg framåt.
Som sagt, man skall aldrig ge upp. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: