carinag.blogg.se

INGET BRA MED MOBILBLOGG!!

 
Hej på er.

Visst har vi ett underbart väder idag också? Har precis kommit hem, det är sååå ljuvligt ute.
Enda nackdelen är ju så klart att jag inte kunnat blogga från mobilen. Och nej, det är inte jag som inte fattar. haha
Men det gick inte att komma in på någon internetsida alls idag, och det var riktigt störigt. Snacka om att få abstinensbesvär. :) Detta måste absolut fixas innan jag börjar semestra med sommarkortet sen. Tror det är min telefon som inte fixar de här bitarna varje gång. Det blir som ett lotteri varje gång jag skall uppdatera här på bloggen. Funkar det idag eller funkar det inte? :) 

På tal om kort så fick jag en "sommarpresent" av Teddy härom dagen. Visst är han gullig? Han tyckte att nu när jag börjat åka buss, så skulle jag ha ett eget jojokort. Har ju hittills använt mig av Teddys. Så nu har jag inga ursäkter längre. Har ju annars brukat skylla på att man inte kan betala med pengar på bussen. hahaha

Man märker så tydligt nu när man är ute att sommaren är på väg. Blå himmel, folk utan jackor och sist men inte minst att alla motorcyklarna har körts ut. Det är verkligen en härlig bild man får när man ser allt detta.

Nej, nu skall jag ha en liten fika, gott när man varit ute i solen ett tag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: