carinag.blogg.se

IGÅR!!


Är tillbaka på banan igen, tror jag i alla fall.
Jag mår inte illa längre, men känner mig fortfarande lite konstig i magen, lite matt. Men det är väl kanske inte så konstigt, jag åt ju ingenting igår förutom några knäckebröd. Och förutom kaffet på morgonen, drack jag sen bara lite te och vatten. Ja det var en riktigt jobbig dag igår, och även en del av natten gick åt till att må dåligt och springa på toaletten. När jag inte gjorde det så sov jag.

När jag inte ens orkar sitta vid datorn, ja då är jag dålig. Nu vågar jag inte ropa "hej" riktigt än. Jag har inte varit vaken så länge, Och eftersom jag inte har ätit något idag, så vet jag inte hur magen kommer att reagera. Jag får väl ta ett steg i taget och se vad som händer.
Just nu sitter jag och svettas en hel del, så kroppen är nog inte riktigt 100 än. Men jag känner mig inte lika dålig som igår, så nog går det åt rätt håll i alla fall.

Den här morgonen skall jag i alla fall försöka få i mig kaffe tillsammans med knäckebröden.
Jag är riktigt kaffesugen nu, vilket bara kan innebära att jag är på rätt håll. Så vi får se hur jag känner mig när kaffet åkt ner i halsen.

Hoppas ni får en härlig förmiddag. Var rädda om er ut där ute i vimlet, så hörs vi lite senare.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: