carinag.blogg.se

IDAG ÄR DET FREDAG!!

 
Så är det Fredag igen. Tyckte precis det var helg, men en hel vecka har hunnit passera.
Jag förstår ärligt inte var dagarna tar vägen.
Tyckte inte det var längesen skolorna satte igång igen efter jullovet, och nu är det bara en månad kvar tills sommarlovet börjar.
För den nyfikna kan jag tala om att det är 227 dagar kvar till julafton igen. hahaha

För mig är det nog både bra och dåligt att tiden går så fort. Nu när jag går hemma känns det lite småtråkigt vissa dagar. Så på sätt och vis skall det bli skönt när Beatrice börjar sitt sommarlov, och vi kan hitta på saker tillsammans. Inga tidiga mornar för henne, och det gör inget om vi kommer hem sent en kväll. Under förutsättning att jag fortfarande går hemma vill säga.

Men fram tills dess lunkar vi på med våra vardagsrutiner. Och en viktig sådan är ju mitt morgonbestyr, som vi alla känner till vid det här laget.
Dax för kaffe......

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: