carinag.blogg.se

GODMORGON PÅ ER!!

 
Ni vaknade väl med ett leende idag? Det gjorde jag. Men jag vet inte om det beror på att jag lade mig med ett leende igår eller om det beror på den mysiga drömmen jag hade. I vilket fall som helst så tror jag att det kan bli en riktigt bra dag idag. Det är aldrig fel att vakna med en sådan härlig känsla. :) 
Klockan är inte mer än 7, och naturligtvis är jag lika trött som jag brukar vara varje morgon.
Men jag har sovit bra. Och eftersom jag vaknar utan klocka måste det betyda att jag sovit mina timmar.

Jag har varit ganska slö med att söka jobb den här veckan, har faktiskt bara blivit ett än så långe. Så jag måste ta tag i den biten idag. 
Idag är det dessutom studiedag så Beatrice har beställt tid för klippning i eftermiddag. Det blir därför en busstur också idag till Oxie.

Men först måste jag morna mig medan jag fortfarande sitter här ensam. Har svårt för att skriva innan ögonen har vaknat till liv, så jag får återkomma när jag lyckats med att öppna de ordentligt. :) 

Hoppas ni får en bra dag på jobb, i skolan, eller vad ni än hittar på idag.

Och nu ...... KAFFE



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: