carinag.blogg.se

DÅ HÅLLER VI KVÄLL!!

 
Känner mig ganska trött redan, mitt huvud och armar också. Men vet ni vad? Mina fötter är inte ett dugg trötta. Tvärtom, svullnaden har gått ner på min lilltå och värken har försvunnit. Konstigt, det brukar inte gå så fort. Men jag känner nästan inget längre.
Skulle ju faktiskt kunna ta mig en långpromenad nu, om det inte vore för att huvudet vill vila. :) Ja, vad gör man? Det går ju liksom inte att låta benen springa iväg för sig själv inte.

Sitter i alla fall framför TV'n nu och njuter av kvällen. Har ätit en god middag för ett tag sedan. Ja, jag har absolut inget att klaga på.

Och var tror ni jag fann Beatrice tidigare ikväll? Idag nöjde hon sig inte med matlagning. Nej, det skulle både diskas och bakas samtidigt. Det är ingen hejd på hennes energi. hahaha

Nu tänker jag i alla fall hålla natt och önskar er en fortsatt härlig kväll.

Hörs i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Kan man få låna Beatrice några veckor så man kan ta igen sig lite?;)

Svar: Hahaha, vi kan komma och hälsa på när du behöver ha lite storbak eller en extra städning. :)
Carina G.

2 Pia
skriven :

Låter underbart;)