carinag.blogg.se

BÖRJAR JAG BLI SENIL, ELLER?!!

 
Var tog sommarvärmen vägen då? Det var ju riktigt ruskigt kallt ute idag.
Det var ju en himla tur att Dennis ringde precis när jag och Beatrice var i "nöd". Trodde inte att det gick att få öronfrossa, men nu vet jag. hahaha

Och när man varit ute i kylan, är det extra gott med varmt kaffe när man väl kommer hem. Så det jag gjorde var ju så klart att sätta på en kopp kaffe.
Efter ett tag tinade kroppen, och framförallt öronen, givetvis upp och sen började jag och Beatrice tillsammans att laga maten. När vi väl ätit klart så var jag ju riktigt kaffesugen, som alltid efter maten.
Döm om min förvåning när kaffet redan var lagat. Jag hade alltså helt glömt bort kaffet när jag kom hem. hahaha
Vilken tur att det är en termoskanna och att det inte hade gått alltför lång tid. Ja, jag slapp i alla fall vänta på kaffet idag. :) 

Så nu är det kaffe och efterrätt som gäller. GOTT......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: