carinag.blogg.se

BESÖK VÄNTAS!!

 
Ojdå. Idag kan man verkligen kalla det för sovmorgon, klockan 9.
Jag lyckas alltid tima in mina sovmornar till just de dagar när något skall hända och jag faktiskt hade behövt att kliva upp tidigare.
Idag har jag ju massor att göra, eftersom vi firar Beatrice. 
Hon fyller 19 år på måndag, men kommer som sagt att firas idag.
Tycker det blir så sent om vi tar det en vardag när hon först är i skolan och vi sen skall hinna äta och allt annat runt omkring. Bättre då att fira på helgen.
Dessutom har vi som tradition att gå ut och äta den dagen det är födelsedag för något av barnen, jag och den som just då fyller år. Och på Måndag är det alltså Beatrice som väljer var och vad vi skall äta.

Nu måste jag morna mig lite fortare än vanligt.
Så jag säger godmorgon till alla och ha en underbar förmiddag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: