carinag.blogg.se

BESÖK PÅ NATTEN!!

 
Godmorgon alla.

För mig är det inte alls en härlig morgon, drömmarna har avlöst varandra. Den här gången är jag ganska övertygad om att det har med nattens besök att göra.

Alla som känner mig vet att jag kan bli rädd för min egen skugga. hahaha
Då kan ni tänka er mig igårkväll. Hade precis lagt mig, satt på TV'n och låg med laptopen i knät, när ytterdörren plötsligt öppnades och stängdes igen. Till en början gjorde jag inget, var ju övertygad om att det var Teddy som dök upp. Men när inget mer hördes kallade jag på honom, inget svar.
Jag kände hur paniken kom krypande när jag kallade ytterligare ett par gånger utan att få något svar. Tog mobilen, smög ut och tände lampan i köket, fortfarande kallandes på Teddy.
Då vart jag riktigt rädd kan jag lova. Visserligen är jag inte rädd för spöken. Men jag är väldigt säker på att spöken inte kan öppna dörrar.
Till slut var jag så rädd att jag skakande ringde till Teddy. Då visade det sig att det var han som varit här. När han öppnat dörren och sett att det var mörkt i lägenheten hade han låst igen och gått ner till sig.
Snacka om rädsla alltså. Känns som att den fortfarande sitter i lite. :) 

Skall dricka mitt morgonkaffe nu och se om jag kan bli mig själv igen.
Kan man se tröttare ut......



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Hua där skulle tom jag blivit skraj kan jag säga. Men de var nog bra du ringde till honom mitt i rädslan så du fick veta det var Teddy som varit där :)

Svar: Usch ja. Vilken unge. Han skrattade gott åt mitt inlägg idag när han kom hit. haha
Carina G.