carinag.blogg.se

BASTAT!!

 
Hemma igen, borta bra men hemma bäst.
Och nej, inte för att jag har saknat datorn. Idag har det ju fungerat att mobilblogga alldeles utmärkt, det finns inte så mycket att sakna då inte. :) Men det känns ändå skönt att komma hem till sitt eget lilla krypin när man varit ute bland folk. Är det det som kallas att vara osocial? hihi

Härom dagen kollade jag upp när bussarna skulle gå och såg att bussen mot Ikea stannade vid min hållplats 8.46. Men i morse blev jag lite osäker så jag inte skulle missa bussen, jag gick därför hemifrån lite tidigare än planerat. Av den anledningen tog jag en buss tidigare. Och vad händer då? Bussen är framme vid Ikea redan fem i 9, skulle träffa sällskapet halv tio. Det blev till att spankulera runt där en stund. Men det gjorde absolut inget, det var ju som sagt kanonväder......och väldigt lite bilar. Och jag fick samtidigt arbeta upp lite aptit inför frukosten. haha

Man skall ju inte klaga när värmen äntligen är här. Men fy farao vad det var varmt på bussen när jag skulle hem. Det kändes nästan som att komma rakt in i en bastu när jag klev på.
Idag är en sådan typisk dag då man skall dricka mycket och kallt. Så det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att fixa till en kopp iste. Härligt för varma kroppar. :) 

Vad händer nu då? Kan ju säga att just nu är det inte läge för jobbsök. Det känns som att klockan är för mycket för det, och lite trött och hängig blev jag allt av solen. Får söka lite extra i morgon istället, det blir jättebra. :) 

Skall dricka mitt iste i lugn och ro nu, så jag återfår balansen i kroppen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Så Teddys undervisning fungerade alltså? Haha

Svar: Absolut, det gick hur bra som helst. Jag kom både dit och hem utan några missöden. hahaha
Carina G.