carinag.blogg.se

AVKOPPLING!!

 
Sitter och njuter efter maten med lite chips och kaffe till en film, härlig början på kvällen.

Har varit en riktig slappedag. Ja, jag har inte gjort alltför mycket idag.

Och vet ni vad? Jag skall fortsätta att slappa. Det är så himla skönt att bara göra ingenting.

Beatrice stod för maten idag. Och då blev det ganska självklart att det lagades en av hennes favoriter.
Och alltid, när Beatrice har varit i farten med maten, så slutar hon inte. Så nu har vi ett blåst kök också. Ja, nu kan jag verkligen slappa efter maten.

Vad tror ni vi åt? Naturligtvis, pyttipanna, ägg och rödbetor.

Dennis, här är mat till dig också om du blir sugen. hahaha

Hörs om ett tag igen, när chipsen är slut. Naturligtvis sparar jag lite, lite till Lets Dance.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: