carinag.blogg.se

ÄNTLIGEN FÅTT MAT I MIG!!


Det gick faktiskt att äta, så då kan man väl säga att jag är friskförklarad. hahaha
Och det känns riktigt, riktigt bra. Visserligen har jag ju inte varit så på alerten idag, så det fick bli rester. Men det går lika bra, vi fick i alla fall mat i oss. :) 
Sista tentan blir nu när jag skall dricka kaffe. Jag har ju som sagt inte vågat mig på det sen i morse. Tror inte jag druckit så mycket te och vatten som jag gjort idag, så det skall bli riktigt gott med kaffe nu efter maten.

I morgon skall jag även försöka mig på en runda utomhus, så då blir det förhoppningsvis lite mer foton igen här på bloggen. Det har ju inte varit så mycket att hurra för dessa två dagarna.

Nu sitter jag här redo med mitt kaffe och skall titta på "Let's dance", och bara njuta att jag är frisk.
Beatrice är inte så jätteförtjust i det programmet, så hon valde en film på sin Ipad, smaskandes på en glass. Det vågar jag mig inte på än. Min mage måste nog vänja sig sakta. :) 




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: