carinag.blogg.se

ÄNTLIGEN EN RIKTIG DATOR!!

 
Det har varit en härlig dag med många skratt och mycket bilder.

Bara en sak som irriterat mig, jag har ju inte kunnat blogga från mobilen idag. Det funkade inte alls förrän efter flera timmar då vi var på väg hem, grrr. Så det blev extra skönt att komma hem till min älskade dator. :) 

I morgon är det jag som ringer operatören och kollar vad som händer.
Jag?? Menar så klart Teddy. Pratar jag med en operatörskille och han börjar prata data/mobilspråk, ja det kunde lika gärna vara japanska för mig hahaha. Så det är bäst att låta Teddy sköta det. :) 

Vi slapp i alla fall laga mat här hemma, det blev ju lite borta på jägersro istället. Däremot står Beatrice just nu i köket och håller på med någon efterrätt, ingen aning om vad det är. Spännande.

Nu vankas det snart kaffe och ???......

Slänger upp lite bilder från dagen medan vi väntar på det goda från köket.

Hos oss har vi en ljugarbänk. Där sätter man sig om man har historier att berätta...



Vi tittade faktiskt även på ponnyloppet


Det blev nr 3 som vann...


Teddy har en reserverad plats. Inte illa......


Dagens måltid, Taccos. Yummi......


Man vet aldrig vad som händer. Lika bra att bedja i fall att ......


Bernie är på besök.


Teddy fick äntligen träffa sin idol, Bernie.

Päronet Teddy......


Ananasen Beatrice......


Fikapaus.


Så här glad blir man när man äntligen fått åka karusell.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: