carinag.blogg.se

17:E MAJ SNART SLUT!!

 
Ni vet väl att det är Norges nationaldag idag.
Efter vad man sett på TV, har det ju varit riktigt trevligt och mycket festligheter under hela dagen.
Såg en liten intervju med Norges stadsminister Jens Stoltenberg tidigare ikväll.
Nu är ju inte jag speciellt politiskt insatt. Men den mannen berör mig verkligen jättemycket varje gång jag ser honom tala i TV. Han verkar så sympatisk och mjuk, dessutom känns det som om han är väldigt omtyckt av gemene man i Norge. Tycker det är härligt att se den sammanhållningen som verkar finnas.
I alla fall får vi gratulera Norge på deras nationaldag. :) 

Då är även Let's dance slut för den här veckan. Ikväll åkte ju Erik ut. Personligen tyckte jag väl att han var mer värd att få stanna än Markoolio. Men jag är i alla fall glad att Maria Montazami fortfarande är kvar.

Nu är det snart dax för mig att krama kudden. Så med detta säger jag godnatt.

Norges stadsminister Jens Stoltenberg

Erik Segerstedt, Let's dance



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: