carinag.blogg.se

VÅFFELDAGEN!!

Det är väl ingen som missat att det varit våffeldagen idag?
Det blev en riktigt mysig familjeträff hos mamma med våfflor i massor. Älskar det, men åt nog alldeles för många. Tror jag hamnade i matkoma, kunde knappt röra mig när jag väl kom hem haha.
Till sin hjälp i köket hade mamma både Beatrice och Dennis. Att Beatrice gillar att laga mat är knappt en hemlighet, hon går ju trots allt kocklinjen. Däremot tror jag Dennis har valt helt fel yrke. Han skulle absolut passat i kockmössa hahaha.
Hela sällskapet, med Teddy i spetsen, dekorerade den härliga stämningen.
Som sagt, eftermiddagen har varit underbar. Dock var det väldigt skönt att komma hem till hemmets lugna vrå. Okej, okej, jag erkänner att datorn drog en del. Saknar ju det lilla livet när jag inte är hemma hahaha.

Detta får avsluta denna härliga dag.
I morgon tar vi nya tag, nya inlägg med större utmaningar. Det vill ni inte missa.

Natti natti alla.











 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

  

 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Vilken härlig familjeträff din verkar ha haft.
Våfflor är ju bara så gott, de kan man äta många av så man blir alldeles för mätt sen hahah

Svar: Jättemysigt med familjeträffar. Älskar sådana dagar, då jag har alla barnen runt omkring mig.
Carina G.

2 Pia
skriven :

Vad mysigt !

Svar: Vi hade det riktigt nice.
Carina G.