carinag.blogg.se

SOVMORGON?

Inte då. Vaknade så klart med tuppen klockan 7, trots att jag inte kom i säng förrän mitt i natten. Här behövs det minsann inga väckarklockor inte. Men det är väl en mening med det också. Om inget annat så får jag sitta med mitt morgonkaffe i lugn och ro och slippa stress haha.

Lite frukost nu, och sen blir det zumba. Får se vad resten av dagen har i sitt sköte.

                                                   
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Morgonkaffet i lugn och ro är värt att vakna 7!

Svar: Bästa på hela dagen, att få sitta med sitt kaffe och filosofera för sig själv. haha
Carina G.

2 Dessi
skriven :

Havregrynsgröt, rikligt med socker på? Var är bären på gröten?
En timmes Zumba idag?
Jobba jobba på !!

Svar: Hahaha jag vet, sockerberoende. Men du vet, Rom byggdes inte på en dag. Det kommer, det kommer. Det blev bara 40 minuter, sen lade benen av. haha
Carina G.