carinag.blogg.se

GOD NATT!!



En dag efter aktiviteter.

Fattar inte att det är så tröttsamt att vara ute två ynka timmar. Men så är det faktiskt. Jag är helt slut efter den här dagen.

Det har ju inte varit så roligt här på bloggen idag. Kände att jag ville prioritera Beatrice, då hon faktiskt har påsklov den här veckan. Och vilket tillfälle är då inte bättre än ett par timmar på tivoli.

Jag har ibland själv råkat ut för det på de få bloggar jag följer. När det dyker upp färre och ointressanta inlägg en dag, så blir jag rastlös. Inte för att jag inte har annat att göra. Men för att jag blivit så van och kanske lite bortskämd med att det kommer ett visst antal inlägg varje dag. Jag vet, nördigt va? hahaha
Dessa bloggare måste naturligtvis också få egen tid, de kan ju inte sitta med detta dygnet runt.

Men i morgon blir en ny dag. En dag med nya inlägg och framförallt kanske lite intressantare sådana.

Med detta säger jag god natt


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: