carinag.blogg.se

DENNIS!!



Äldsta sonen.


He's one of the kind.

Vad är det man brukar säga? Alla känner apan, apan känner ingen haha. Nej, men skämt å sido. Många av er vet vem Dennis är. Men hur många av er känner honom på riktigt? Den där goa och ödmjuka killen, som alltid ställer upp och väldigt sällan säger nej. Tror att det både är hans svagaste och starkaste sida.

I snart 25 år har han skänkt mig glädje. Tro't eller ej, men han fortsätter med den svåra uppgiften, nu när han och hans härliga flickvän väntar en liten gosse.

Dock skall man inte lämna gamla telefoner till honom för lagning. Då hamnar telefonen i koma under akut operation, och blir aldrig riktigt frisk igen (sorry Dennis, kunde inte låta bli hihihi).

Jag kan inte säga det tillräckligt ofta, är riktigt stolt över den person han har blivit.


 
 
 

 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Men vad kul! Du ska få ett litet barnbarn;) grattis!

Svar: Tack Pia. Jag är så himla glad och förväntansfull.
Carina G.

2 Pia
skriven :

Det förstår jag;) när är det dags? Kommer ihåg när jag väntade Linus och vi satt och tragga i telefon hela tiden;)

Svar: Hahaha, det minns jag också. Det är planerat till 14:e Maj.
Carina G.

3 Pia
skriven :

Oj inte alls länge kvar då! Spännande !