carinag.blogg.se

BJUD UPP TILL DANS!!



Då är det dags för "Lats dance" igen.


Måste erkänna att jag inte riktigt har följt det varje år, bara sett ett par säsonger. Men eftersom Maria Montazami skall delta i år så tänkte jag faktiskt hänga med. 

Ärligt talat gillade jag inte Montazami alls när hon började synas i TV-rutan för några år sedan. Men hon vinner i längden. Ju mer jag tittar på henne, desto härligare tycker jag hon är. Och även om jag inte är en person som röstar på sådana här program, så kommer jag helt klart att hålla tummarna för att hon går långt.

Så ikväll 20.00 bänkar jag mig framför TV-rutan och håller tummar och tår för Maria Montazami.
Vad gör ni ikväll?


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Jag kollar med för att Maria är med! Har dock blivit lite besviken på henne efter att ha läst mindys blogg... Verkar inte som om hon är så snäll faktiskt;(

Svar: Okej. Jag har ju inte varit inne och kollat Mindys blogg. Får kanske ta och göra det. Sen läser jag iof inte Marias blogg heller, så jag har ingen aning om vad hon tycker om saker o ting. Jag är ganska övertygad om att både Maria och Mindy kan vara lite bitchiga mot varandra. Tror att ordspråket "lika barn leka bäst" stämmer ganska bra in på dessa båda damer. hihi
Carina G.

2 Malin H
skriven :

Ikväll kommer jag kolla på Let's dance och de är väl även här att gör det för att Maria Montazami är med. Annars brukar jag inte titta på de programmet hahah

Svar: Rätta takter. Vi får hålla tummarna för Maria....
Carina G.

3 Pia
skriven :

Är nog sant;)