carinag.blogg.se

VI HÅLLER FORTFARANDE PÅ MED TVÄTTEN!!

Ja, vi håller ju på att tvätta för fullt här.
Beatrice är en riktig kämpe. Jag ville hon skulle stanna hemma och låta mig sköta tvätten idag. Men nej, hennes argument var att jag inte gillade att tvätta och att det är lika jobbigt för mig. Mitt i allt så är det mig hon tänker på, det borde ju vara tvärtom.
Jag följde i alla fall med henne till tvättstugan och skulle vara ett stöd för henne. Men det blev tvärtom, jag bröt samman istället. Jag trodde inte jag skulle komma ihåg bagateller som hänt, men jag hade fel.

Allra sista gången jag var i tvättstugan var för över ett år sedan. Det dök upp en mus där och jag blev livrädd. Alltså, jag fick riktig panik hahaha. Affe var ju så klart också där. Jag slet och drog i hans skjorta och vågade inte ta ett steg utan honom. Han fick dra mig därifrån.
Sen dess är det alltid Beatrice som har skött tvätten, mot en liten extra peng.
Idag kom allt över mig. Jag såg både mig själv och Affe där i tvättstugan, och det blev för mycket. Men tack vare Beatrice var jag tvungen att ta mig samman. Så man kan väl säga att hon var räddaren i nöden där. :) 

Nu skall vi ner till tvättstugan igen. Känner mig lite starkare, och mycket starkare när jag har Beatrice vid min sida. :) 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: