carinag.blogg.se

VÅRA SOMMARKORT HAR KOMMIT!!

Idag börjar sommarkorten gälla. Så nu vet man aldrig vad som händer eller var vi hamnar, när jag och Beatrice får för oss att sticka iväg någonstans. :) Det blir en helt annan frihet när man inte behöver tänka på om det finns tillräckligt med pengar på kortet eller om man måste ladda. Synd bara att allt som jag och Beatrice har pratat om och känner för att göra ligger utanför skånes gränser. hahaha

Idag skall vi dock inte iväg på någon längre sträcka. Det blir i alla fall inte några jobbsök, och eftersom solen har tittat fram så blir det säkert en del viselse utomhus. Vem vet, kanske vi gör en liten utflykt med picknick.

Nu skall jag först morna mig. Beatrice sover fortfarande, så jag kan sitta här i lugn och ro ett litet tag. :) 

Hoppas ni får en skön dag i solen. Vad ni än gör, glöm inte att klä er med ett smile.

GODMORGON.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: