carinag.blogg.se

VAD HETER FILMEN?!!

I två dagar har jag haft en film i huvudet, som det är helt omöjligt att komma på vad den heter, så irriterande.
Och inte lär jag kunna sluta tänka på filmen just bara för att jag inte minns titeln.
Jag har försökt googla på gamla rysare, men det är helt omöjligt. Så hur går man då tillväga?

Jag minns inte så väldigt mycket. Jag tror att filmen gick på bio i slutet på 70-talet, kanske början på 80-talet.
Filmen handlade om en kvinna som råkade ut för en motorcykelolycka. Operationen gick fel. Så istället för att bli helt återställd, blev hon istället en person som dödade folk i sin omgivning.
Det är väl ungefär vad jag minns, inte mycket att gå efter. :) 

Filmen var inte speciellt bra vad jag kan minnas. Men visst är det väl ändå irriterande när man inte kan komma på vad en film heter och inte kan googla efter det heller.
Just vid den perioden gjordes det otroligt mycket rysare. Så det är som att leta efter en nål i en höstack. hahaha

Okej, jag får väl fortsätta att leta.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Jag vet inte vilken film du menar men både jag och Eva har en film i starkt minne vi aldrig glömmer... Kommer du ihåg blindterror? Den tittade vi på hemma hos Vivi . ;) huh vad vi tyckte den var läskig !

Svar: Oj, det var längesen jag tänkt på den filmen. Men ja, den filmen kommer jag absolut ihåg. Och den var läskig, märkligt att ni fick se den då. Ni kan ju inte ha varit så värst gamla. hahaha
Carina G.

2 Pia
skriven :

Nej det var vi inte hehe kanske du ville skrämma skiten ur oss;)

Svar: Hahaha, det var säkert något sådant.
Carina G.