carinag.blogg.se

VAD HÄNDER DENNA SOLIGA DAG?!!

Märkligt att man kan sova tungt trots att man drömmer hela tiden. Det känns nästan inte som jag har sovit, eftersom jag kommer ihåg allt från natten. :) Däremot vaknade jag ett par gånger i natt. Men som sagt, jag har nog sovit tungt ändå, jag är ordentligt utvilad på riktigt länge. Det skulle man inte kunna tro, då jag låg i sängen ett bra tag utan att komma till ro.

Idag skiner solen. Mamma och Kalle skall köra ut en sväng, och frågan är om jag skall följa med. Jag vill ju att Beatrice skall med så hon kommer ut, hon behöver lite annan förströelse. Det skulle Teddy också behöva, så jag får ta och kolla med honom. Jag vet ju att Dennis jobbar, så han har fullt med folk runt sig. Jag är lite mer osäker på Teddy.

Ja, nu bara babblar jag lite osammanhängande. Det måste ju bero på att jag inte druckit mitt morgonkaffe än. Så jag skall ta och göra det nu, så hörs vi istället lite senare idag.

Ha en riktigt solig och härlig dag gott folk, och var rädda om er där ute.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: