carinag.blogg.se

TVÄTTAT OCH LITE TILL!!

Nu har vi klarat av prövningen med tvättstugan och är helt klara. Men visst var det lite kämpigt. Vi gick faktiskt ner till Affe och tog med oss lite kläder för Teddys räkning också, han är ju fortfarande hos Dennis. Han sa visserligen att det inte behövdes. Men jag kände, när vi ändå var igång med tvätten, att vi kunde ta lite i alla fall. Han måste ju ha rena kläder. :) 

När vi varit ner en andra gång, ville jag inte gå upp till lägenheten igen. Det kändes så tungt och jobbigt. Så vi beslöt istället att gå till affären och köpa något att dricka. Ja, naturligtvis blev det lite choklad också. Det brukar pigga upp. På väg från affären stötte vi ihop med en man som brukar prata med Affe ganska mycket när de stöter på varandra. Han började prata och sa att han visste vad som hänt. Vad som sen hände vet jag inte riktigt. Men jag fick panik, började gråta, och bara gick därifrån mitt i en mening. Jag insåg ju ganska snabbt att det var himla oförskämt av mig. Jag får hoppas att han förstår, så får jag väl be om ursäkt nästa gång jag ser honom. :( 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: