carinag.blogg.se

TV-KANALERNA FUNGERAR FAKTISKT!!

Halloj.
Tänk, mina TV-kanaler fungerar som de skall. Förutom "Lets dance", som jag följde på Fredagarna, har jag inte tittat på TV på flera månader. Men ikväll kollade jag faktiskt in "tjejen som föll överbord".
Ibland undrar jag varför man har TV egentligen. Allt man vill titta på kan man ju numera titta på datorn, vilket jag faktiskt gör eftersom jag ofta missar TV-programmen när de väl kommer. hahaha
Jag vet inte vilket som är värst, att vara TV-nörd eller datanörd. Jag vill inte ta reda på det faktiskt, trivs väldigt bra med att ha båda apparaterna hemma hos mig. :) 

Filmen var i alla fall bra, som alltid med Goldie Hawns filmer. Och nu är jag så pass trött att jag passar på att säga godnatt.

Sweet dreams.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: