carinag.blogg.se

TUNGT I TVÄTTSTUGAN!!

Nu är vi äntligen klara med tvätten. Och idag är jag mer än någonsin säker på att min tvättmaskin skall få komma upp igen från förrådet. Det är sååå träligt att gå till tvättstugan. Och när det sen öser ner också när man skall tillbaka med rentvätten. Nej fy, det var inget roligt alls. :( 

När jag satt där nere och väntade på att tvätten skulle bli klar, satt jag och funderade på allt man varit med om genom åren. Och naturligtvis kom ju tårarna. Jag ville så klart inte göra Beatrice upprörd, så jag skickade iväg henne att handla. Visst såg hon att jag blev ledsen. Men förhoppningsvis såg hon inte paniken i mina ögon innan hon gick.
Vi har ett ganska öppet förhållningssätt till varandra och pratar om det mesta, även detta. Men just då ville jag inte visa för mycket så att hon också skulle bryta ihop. Så det var bäst att hon gick därifrån ett tag.

Det kommer och går det där med tårar och känslor. Och jag brukar lyckas hålla tillbaka de när jag är bland folk, och speciellt tillsammans med mina barn. Men idag gick det helt enkelt inte. Dock känns det mycket bättre nu. Jag behövde bara få ut lite.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

<3 skickar en styrkekram

Svar: Tack Emelie. Tänker även på dig och hoppas du mår bättre nu.
Carina G.