carinag.blogg.se

TORSDAGSMORGON!!

Jag som annars älskar att sätta mig vid datorn på morgonen med mitt morgonkaffe, orkade inte ens gå upp från sängen när jag vaknade klockan 6. Jag bara låg där och orkade inte kasta benen över sängkanten. Och nu, två timmar senare, har jag precis startat datorn. Trodde aldrig att det skulle hända, jag som är en riktig datanörd. :) 

Nu sitter jag i alla fall här och försöker öppna ögonen. Sömnen har blivit något bättre. Men det är väl som folk säger i allmänhet, det finns alltid plats för förbättringar. ;) 
Nu skall jag dricka lite kaffe och sen måste jag sätta igång att söka jobb. Igår blev det ju inget alls på eftermiddagen som jag föresatt mig. Måste skärpa mig på den punkten, jag varken får eller kan lägga av.

Ha en skön dag, och var rädda om er.

Godmorgon.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: