carinag.blogg.se

THE HOLIDAY!!

"In the movies we have leading ladys and we have the best friends. You are a leading lady, but for some reason you behaving like the best friend." Bästa citatet.

Detta är nog en av mina favoriter. Jag vet, jag säger det varje gång haha. Men just den här filmen skulle nästan kunna vara skriven av mig och handla om mitt liv. Vilken av karaktärerna, ja det får ni själv lista ut. ;) 


Filmen handlar om Amanda och Iris, två kvinnor från olika kontinenter som båda har problem med kärleken. Genom internet tar de kontakt med varandra och väljer att byta hus under julhelgen. De båda möts av en vansinnig kulturkrock. Men när deras kärlekslösa och problemfria semester ska börja knackar kärleken på dörren, och diverse komplikationer tar olika sorters vändningar.

Den här filmen är ett måste för den romantiska drömmaren. :) Jag har den själv i min hylla och har sett den ett oräkneligt antal gånger.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

De här var ju lite läskigt jag sitter och kollar på den filmen nu, och går in och läser din blogg så har du lagt upp om den filmen hahaha

Svar: Hahaha. Jag borde inte bli förvånad, men blir det ändå. :) Liiite kusligt.
Carina G.