carinag.blogg.se

STOLT MAMMA!!

Nu skulle jag egentligen ha lagt in en film här, men får inte rätt på videofy. Skall sitta och arbeta med det ikväll, kanske jag får till det tills i morgon. :) 

Vi hade i alla fall en trevlig stund med Molly tidigare, jag och Beatrice. Hon blev verkligen rastad idag, Beatrice alltså. hahaha
Jag behövde det. Det ösregnade, men det var ändå skönt ute. Sen mötte vi upp Dennis och Teddy i Affes lägenhet. Måste säga att killarna har skött allting så himla bra. Det är mycket kvar att dona med, men de hade kommit ganska långt ändå med lägenheten i alla fall.
Jag är jättestolt över mina barn. Hur de har hanterat allt och hur de fått det till att fungera, och framförallt hur de organiserar och pratar med varandra.

Och Beatrice är ju bara för gullig. Här sitter jag och försöker få till det med datorn. Och plötsligt knackar Beatrice mig på axlarna och undrar om jag inte skall ha kaffe. Då har hon dukat upp kaffe och ostbågar till mig. Härlig tjej jag har. :) :) 

Nu säger jag godnatt. Skall fortsätta att mysa framför filmen som Beatrice satt på.

Sov gott alla och dröm fina drömmar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: