carinag.blogg.se

SÖNDAGKVÄLL IGEN!!

Har varit hemma ett par timmar nu sedan familjemiddagen. Och jag är fortfarande så proppmätt att jag knappt kan röra mig.
Det är alltid lika trevligt att träffas och äta gott.
Idag stod Beatrice för efterrätten. Hon var så hemlighetsfull innan idag när hon sa att hon skulle upp till mormor och fixa en sak. När jag frågade henne vad hon skulle göra svarade hon bara "det är en överraskning". Det var alltså efterrätten som var överraskningen. hahaha
Lilla Alexander låg som vanligt och sov så gott, den godingen. Så inte fick farmor "gosa" inte. :) Det gjorde han rätt i. Vem vill ligga och bli tryckt på i farmors famn när man kan ligga mycket skönare i sin egen mysiga vagn?
När klockan började närma sig 8 rusade jag hem, ville inte missa liven här på datorn. ;) 

Nu sitter jag och bara njuter av kvällen. Jag gillar kvällarna bäst. Får alltid sådan inspiration till olika tankar, tänka ut nya idéer, och allt annat som kan hända på kvällarna.
Visst är det konstigt. Det borde vara lika varje dag, morgon som kväll, när man är arbetslös. Men det är det faktiskt inte, jag har kommit in i bra rutiner. Så för mig är kvällarna som tidigare när jag jobbade, det är då jag varvar ner och sitter med olika funderingar. :) 

Nu säger jag i alla fall godnatt. Ha en fortsatt skön kväll och en natt full av goda drömmar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: