carinag.blogg.se

SKOLAVSLUTNING!!

Ja, då är vi framme vid sista dagen på det här läsåret.
Det är inte klokt vad tiden går fort, Beatrice har redan gått 2 av 4 år i gymnasiet.
Och som alltid så kommer vi att åka iväg och äta glass när Beatrice kommer hem från skolan idag. Det blir liksom vårt inträde till sommarlovet. :) Jag vet, jag fuskade ju häromdagen genom att äta en stor banana split. Jag brukar alltid äta just den glassen på skolavslutningsdagen. Men jag blev så sugen när vi stod och skulle beställa glass, att jag inte kunde hålla mig. :) 

Nu skall jag först morna mig och ta hand om mina vanliga bestyr. Och med tanke på hur tidigt jag vaknade idag, så lär inte det bli några problem. Detta hinner jag galant. 

Men först ... kaffe.

Ha en solig dag alla och glöm inte att gå ut med ett smile.

Godmorgon.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: