carinag.blogg.se

SKJORTSVÄDER!!

Nu är Beatrice klar och på väg till Wessels, och det skall jag också alldeles strax. Var precis ut på balkongen och kände av vädret. Ja, inte skall man klaga inte, idag blir det absolut skjorts. Vita ben skall bli bruna. :)

Satt och skypade en bra stund med Teddy innan dess. Han skall ju följa med och äta glass nu, så jag får väl lägga på ett kol så han inte behöver vänta för länge där ute.

Hoppas ni också har en varm och skön dag.
Vi hörs förhoppningsvis ute i solen, härligt.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Kan du tala om för mig hur man får bruna ben?Det händer aldrig mig.Fötterna blir bruna men ALDRIG BENEN!!!!!

Svar: Mina brukar inte heller bli så jättebruna precis. Men testa BUS, tror jag funkar.
Carina G.