carinag.blogg.se

REKLAM!!

För många år sedan, när de första kabelkanalerna kom, superchannel och skychannel, var TV-reklamen en stor nyhet. Jag älskade verkligen reklamen som gick på dessa kanaler och kommer fortfarande ihåg den allra första reklamen jag såg där.
I korta drag handlade reklamen om läsk och man fick se en colaburk och en fantaburk som pratade och skrattade. Det var så klart inte det som var det roliga utan hela grejen med reklamen.

Som sagt, det var ju väldigt många år sedan och idag finns det reklam precis överallt. Och nej, jag älskar verkligen inte reklamen längre. hahaha
Tycker det är sååå tråkigt med reklam, det är alltid då jag passar på att göra en massa annat. Det är ju inte alltid det finns annat att göra i reklampauserna, och vad tror ni då händer ? Då somnar jag. Jag ser nästan aldrig en hel film, eftersom jag alltid lyckas somna. Så skall jag kunna se från början till slut måste jag se en DVD-film, UTAN REKLAM, eller möjligtvis en film på SVT.

Man hade ju kunnat önska att det åtminstone inte var reklam var 10:e minut, då hade man kanske inte tröttnat. :) 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: