carinag.blogg.se

NU TAR JAG EN VÄLBEHÖVLIG PAUS!!

Jag mår inte sämre än att jag kan städa undan, här såg ju ut ungefär som ett bombnedslag hahaha. Ni vet, Beatrice var ju sjuk. ;) Tänkte att jag skulle få lägenheten tiptop till skolavslutningen i morgon, så att vi kan njuta lite extra de första dagarna av Beatrice semester.

Men som sagt, måste ju pausa också. Har satt mig ner med en god kopp kaffe och bara njuter just nu av att TV-rummet åtminstone är klart. Jag vågar mig inte ut i köket än, ser inte ens diskbänken. Men det är snabbt åtgärdat efter min lilla vila.

Lite före- efterbilder.



Är man klumpig, så är man. Tur jag inte hade hunnit börja städa än.

Är ju naturligtvis tvungen att äta lite gott till kaffet. :) 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: