carinag.blogg.se

MIDDAGSBJUDNING!!

Vi kom ju hem på ett mycket smidigare sätt från ÖB än när vi skulle dit. :) Jag vet, något irriterad var jag. Man skall ju inte klaga på vädret, det har absolut varit kanon. Men man skall nog inte gå längre sträckor i solsken.
När inte bussen kom som jag ville, så började vi ju att gå istället. Det var ingen hit. Fick ont i fötterna av sandalerna, solen stekte nacken, och ja det mesta var fel just då.
Men när vi väl fått handlat och stod och väntade på Dennis, som var gullig nog att hämta oss med alla påsar, då sken humöret upp igen. Det hjälpte helt klart till att se alla jordgubbar utanför affären för att humöret skulle bli bättre. Var ju bara tvungen att köpa två kartonger. hahaha



Nu håller vi på med förberedelser inför middagsbjudningen vi skall ha här hemma snart. Full rulle igen alltså. 


Förresten, tror nästan jag åkt på lite solfrossa. Går faktiskt omkring och fryser. Hoppas det blir bättre tills i morgon, vill inte missa solen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: